....

Hejsan
Skrev inte igår som ni märkte men orkade verkligen inte. Iallafall på fredagen så hade jag och nea redovisning och det gick bra även med att vi skulle sätta på millas inspelning. Dagen rullade på och jag hade en håltimme också så då gick jag hem en stund. Efter skolan gick jag hem och bytte om till träningskläder och åkte till träningen. En chill träning med en hård fys. När träningen var slut så åkte jag ner till stallet åt lite tårta för att fira att julia slutat skolan. På hoppningen idag gick det skit bra har ju inte hoppat big ben på 3 veckor så var väldigt nöjd med han och har saknat han så mkt. När jag kom hem hade jag och pappa fredagsmys sen så kollade vi på en skräckfilm som var på tv sen så gick jag och la mig.
Vaknade vid elva imorse typ duscha direkt när jag vakna och sen så gick jag ner till affären för att handla middag sen när jag kom hem gjorde jag på inbakade flätor på mig själv för att testa hur det skulle se ut att ha lockigt hår och mittbena. Efter några timmar tog jag ut flätorna och det blev hur snyggt som helst älskar det. Gjorde en ansiktsmask på mig själv idag igen för att hålla ansiktet rent till balen på tisdag. Jag och pappa gjorde egna pizzor idag och de blev goda sen så gjorde vi en nyttig björnbärs smoothie som var skit god. Nu gör jag inte så mkt men imorgon ska jag träffa milla och vi ska åka till karlberg för att sola solarium och handla grejer till balen så det blir kul. bye bye
Älskar att mitt hår är så långt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0