Tallunken

Hejsan!
Idag var det ingen vanlig dag i skolan utan det var tallunken. Detta gör vi varje år och då springer man 10 varv högst och varje varv är 1 km, så då springer man 1 mil och man gör 10 varv. Men jag gick 7 varv sen så sprang jag två stycken på slutet så fick 9 varv. Alla de andra åren har jag alltid sprungit tio varv och kommit placerad men orkade de inte iår. För nu den här lång helgen så är det en basketcup så ville spara mig till det.
Ikväll så red jag på big ben, usch hatar när han blir så envis får verkligen damp på honom då. Så det gick inte så bra idag men så går det ibland. Nu ska jag duscha så kan inte skriva mer men skriver imorgon och säger hur det går på matcherna.


En gammal basketmatch



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0