Imorgon är det friday

hah random rubrik sorry.
Skola som vanligt typ världens chilligaste dag gjorde typ ingenting bara lekte och sånt. Har gjort klart min pall så tog med mig den hem. Åkte till träningen och träna lite sen hade vi fys och det gick bra. Jag hade möte med mina coacher och prata om min framtid och sånt och jag var glad att höra att de sa att jag har höjt en nivå sen DLT. Så det är bra. Jag åkte hem och åt middag och fixa en ansiktsmask. Efter det testa jag hur jag ska sminka mig på balen så gjorde två olika sorters sminkningar fast båda var svart skuggning och det blev skit bra så nu har jag bestämt det. När jag ändå hade smink på mig så satte jag på mig min klänning,skor och smycken bara för att testa hur det skulle se ut och det såg bra ut så är nöjd yeay. Nu ska jag sitta lite vid datorn och sen så ska jag kolla på tv.
Hörs imorgon!
Bild från DLT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0