Onsdag

Hej
Idag var det ju skola som vanligt det var chill och på lunchrasten solade jag så blev typ pyttelite brun haha. 
Idag var det första gången jag hade jeansshorts på mig utomhus. 
Efter skolan gick jag hem sen så sov jag en stund och sen så gick jag ner till stallet. Idag var det hoppning och jag fick big ben som vanligt. Det gick väll bra inget märkvärdigt direkt. Nu har jag precis duschat och sånt så nu ska jag väll bara chilla och kolla på lite tv. Imorgon är det "gambiadagen" och då ska man samla in pengar till en fattig skola i gambia. Jag ska typ panta burkar och städa balkongen. Men nu har jag inget mer att skriva så bye



Bild från igår

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0