längesen

skit vad längesen jag skrev sorry för det!
nu får jag väll skriva om dagarna.
Fredag:
Packade typ hela dagen och sen så gick jag till solnahallen i spöregn och fick vänta på bussen. Vi hade en dubbeldäckare från djurgårdens ishockeylag. När vi kom fram så tog vi vår packning och försökte hitta klassrummet vi skulle på i. När vi kom fram så var det värsta lilla klassrummet så vi gick ner för att byta klassrum och då så fick vi ett annat klassrum som var exakt lika litet så vi fick tränga ihop oss i ena klassrummet. Vi packade upp och sånt sen så åkte vi till hallen där vi skulle spela. Första matchen på fredagen spelade vi mot västerbotten och vi vann med 78-26. Andra matchen mötte vi östsvenska och då vann vi också med 84-46. Direkt efter matchen så duscha vi sen så åkte vi till skolan och gick och la oss.
Lördag:
Vi vaknade och åt frukost sen så vilade vi ett tag sen så åkte vi mot våran kvartsfinal då vi mötte skåne och vi vann den med 80-41. Vi åt lite mellis och sen så åkte vi mot våran semifinal då vi skulle möta norrbotten. Vi vann den med 66-43. Efter matchen så åt vi middag och sen så hade vi clinic med en landslagscoach. När det var klart så chillade vi i vårt rum och hade de roligt och sen så somna vi.
Söndag:
Då var det alltså finaldags mot Gävle-Dala/Uppland/Västmanland haha jag vet värsta långa namnet. Vi vann mot dem också med 52-35. När vi skulle få våra priser så fick vi en buckla och presentkort på 2win.se men vi fick inga medaljer och sen när vi hade tagit lag foto så tod de tillbaka bucklan för de hade bara en asså jävla budget blev skitsur. Men vi duscha och sånt sen så gick vi tillbaka till skolan och packade de sista och åt lunch jag och mattis var de enda som hade sin väskor kvar i skolan så vi var tvungna att ta med dem själva och just då ska det börja spöregna så vi blev ganska blöta. Vi kollade på 2 finaler och sen så åkte vi hem och jag åt middag. Sen så hade min pappa köpt en ben&jerrys till mig så blev skit glad för vi hade godisförbud när vi var på turneringen.
Måndag:
Hade skola och på svenskan hade vi redovisning. Jag, Marine och Fredric hade bästa redovisningen vi hade en sketch då jag var blatte och marine och fredric var typ fjortisar. Typ alla skratta. På kvällen så var det basketavslutning och det var lika tråkigt som vanligt.
Tisdag:
Idag var det fotbollsturnering och jag var forward och målvakt. Vår klass kom 2a som vanligt. Efter så åt jag på max med marine,yasmine,haben,yosan och ofelia. Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och ikväll ska jag spela match mot något gubblag på skoj med laget och sen så har jag fys.
Distriktlaget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0