Sommarjobb

Hej!
Idag var det skolan som vanligt (haha märker att jag alltid skriver så) efter skolan så mötte jag pappa och då så åkte vi till solna c och åt på subway sen så skulle pappa iväg och kolla på lite luftmadrasser så gick och mötte milla och carro. Vi gick in till salen där vi skulle vara sen så fick vi lite information. Jag fick veta att jag skulle jobba på polhemsgården och då trodde jag att det var en fritidsgård så då var jag nöjd. Jag sökte det på mobilen för att vara säker och då stog det att det var ett ålderdomshem med inriktning med folk som har demens så jag bah WTF. Asså jag är typ rädd för gamlingar och nu ska jag jobba för dem så det är lite scary men jag får ju iallafall pengar för det så då går det bra. Imorgon ska jag ju åka till uppsala med distriktslaget och det kommer bli så jävla roligt taggar som fan! Men nu ska jag packa kommer vara borta hela helgen så det blir ingen uppdatering förns kanske på söndag.
Vi ses!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0