Tuesday

Halloj!
sorry att jag inte blogga igår men jag hade distriktträning till 21:30 så hann inte vara inne på datan då. Iallafall på träningen så fick vi veta att vi ska sova över på turneringen och det gör allt ännu bättre älska att åka bort och sova i skolsalar. Idag så var det skolan som vanligt och vi bada med klassen på huvudsta badet och det var kul och då fick jag inviga min nya bikini som var perfekt. Efter träningen gick jag och nea till frisören och visade henne vad jag ville ha för frisyr på balen. På träningen idag gjorde vi inte så mkt men sen efter hade vi fys och det gick väll bra. Nu har jag precis ätit middag och nu ska jag och pappa försöka fixa min luftmadrass för den har ett hål nånstans som vi måste hitta.
Byye

Jag i Italien 2009




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0