Sunday

Hej!
Min morgon var inte direkt den bästa när jag vaknar 9:10 och min basketträning börjar 10:00 så klädde på mig och sprang till tuben och jag hann till tåget som gick 9:22. Skit stolt att jag hann till träningen som var i åkeshov. Innan träningen fick jag veta av mina distriktcoacher att jag och en annan tjej fightades om sista platsen och de enda de ville se av mig idag var att jag skulle vara snabb i försvar och anfall. Jag gav verkligen allt på träningen och efter träningen så fick jag veta att jag fick den sista platsen och jag är så jävla stolt över mig att jag har klarat av det här för jag trodde inte jag var så bra för att kunna spela i distriktlaget för jag får aldrig spela i mitt vanlig lag. Men i höst så ska jag byta lag för jag orkar verkligen inte med solna längre för att de bara ska spela på 6 personer och inte låta de andra få chansen att få spela och vissa vad de går för.
På fredag så är den här distriktslag turneringen och jag är taggad som fan!!
Nu ska jag plugga till no provet imorgon och göra klart min so uppgift.
Hej då!!!


mycket fin bild hahahahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0