Chill

Tjeena!
Idag har dagen varit fett chill hade bara 3 lektioner idag så jag slutade 13:50. Hade ju matte nationella idag. Det gck ju inte så jätte bra fattade ju typ ingenting så försökte skriva så mkt som möjligt på övningarna så man får poäng att man kanske räknar rätt men inte fått rätt svar. Fast en fråga var ju fan omöjlig den där jävla glassfrågan!!! Höll på med den i en halvtimme men fattade ingenting ändå så i de sista sekunderna av tiden så skrev jag. "HATA UPPGIFTEN, HAR VI ENS GÅTT IGENOM DET HÄR UNDER HELA MIN HÖGSTADIETID???!!!!"
haha så jävla skön jag e men man måste fan vara ärliga mot mattelärarna :P
På träningen var det typ en halvtimme basket sen så hade vi typ 45 min fys. Fysen var inte lika jobig idag som de andra gångerna så det var ganska skönt. Efter träningen så skulle jag och palle cykla hem och då när vi cyklar på gatan, så kommer det en tant så jag stannar upp lite och sen cyklar bakom palle så hon kommer förbi. Då precis när hon passerar hos så säger. Cykla på cykelbanan istället säger hon ganska argt. Då skriker jag på henne. Det finns ingen jävla cykelbana här då hon bah men cykla på vägen då jag skriker tillbaka jag vill inte bli påkörd men om du så gärna vill det så kan du ju cykla där. Får sån damp på tanter som tror de äger gatan och inte bryr sig om andra!!!

Bild från idag i skolan av smygfotarn milla
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0