Förlåt

Hej!
Min uppdatering har varit bajs men ska försöka skriva mer men hoppas ni inte blir sura :)
Iallafall de dagarna jag inte har skrivit på har jag inte gjort så mkt förutom att spela basket.
Idag var de skola som vanligt och hade spanska prov som inte gick så bra. På lunchen så blev maten serverad ute för de lagade maten ute, det var lite random men maten var jättegod. På lunchrasten gick jag och milla hem till henne. Vi gjorde inte så mkt men sen när milla gick på toa så gömde jag mig. När milla var klar på toan så letade hon överallt sen när hon kom till rummet jag var i så sa hon typ erica typ och då trodde jag att hon såg mig så då kom jag fram och då så skriker milla och jag bah wtf så jag skrämde henne hahaha :P
På träningen så var det chill. Vi värmde upp sen så spelade vi fem mot fem typ hela träningen. Efter träning gick vi till slaktarbacken och sprang upp för backen 10 gånger plus 100 armhävningar och 100 sitsup. Ganska jobbigt men det gick snabbt så det var skönt. Just nu lyssnar jag på musik och gör inte så mkt men tänkte kolla på GCB sen så det blir kul.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0