Matcher för fullt

Hej!
Idag så har jag spelat 2 matcher. Första matchen så mötte vi vårt egna lag och vi spelade inte så bra mot dem så vi förlorade med 33 poäng men så kan det gå. Jag spelade inte heller så jätte bra men gör inget. Efter matchen så åkte pappa och jag till solna c och åt på en sportbar där de sände ishockeyn för pappa ville se det. När vi hade ätit klart gick vi tillbaka till vasa igen och kollade på solna p96 och sen så träffade jag sirwan där som skulle kolla på sin kompis så jag satt med han sen efter hans kompis match var klar så åkte han för han skulle coacha en match. Så jag började ta på mig mina basketskor och sånt. På matchen mötte vi BC nokia och vi spelade väldigt bra och vi vann med 14 poäng. Jag gjorde 14 poäng och jag är riktigt nöjd med min insats fast jag gjorde några få misstag men sånt händer alla. Imorgon ska jag vara i sekretariatet kl 8 och det är matchen innan min match så efter den matchen får jag snabbt värma upp. Sen efter min match ska jag vara i sekretariat igen så det är lite jobbigt men sånt e livet. Nu ska jag duscha och sen ska jag bara chilla hela kvällen så jag är utvilad till imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0