.......

Nu har min lilla matilda tjatat på mig att blogga så jag får väll göra det.
jag har ju inte bloggat på en vecka men det som har hänt är balen,skolavslutning,shopping,slappat.
Idag så började jag på mitt sommarjob och det var fett bra där. Det enda jag ska göra är att baka och göra ett cafe ute på gården. Jag ska jobba där tre veckor. Imorgon ska jag baka chokladkaka med topping. Hoppas det går bra för är inte direkt den bästa på att baka.
Nu får ni bilder från den här veckan.
Jag, Nea och Milla innan balen.
sista gången med 9C inte direkt en älskad klass men kommer sakna dem lite.
Min högtalare som jag fick i avslutningpresent som jag har stylat som jag alltid gör med mina grejer :P
Min outfit i ondsags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0