Fullt upp

Hej!
Idag har det varit skola som vanligt förutom att jag hade ett nationellt prov och ett vanligt prov. Proven gick bra så det känns chill. Efter skolan gick jag hem och sen åkte jag till träningen och då hade jag träning med lions laget för att vi ska bli mer samspelta och prata lite taktik. Vi har semifinal imorgon mot JKS och jag hoppas vi vinner för då spelar vi final på söndag. Efter träning åkte jag direkt till stallet och hoppade big ben. Det gick inte så bra jag red cp och han lyssna inte alls på min skänkel och allt vara bara fel. Just nu är jag hemma och käkar bbq chips och dipp (skit gott!) men nu ska jag fortsatta kolla på tv och bara chilla. Ses imorgon


Jag och Big Ben på en ponnycup



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0