Dålig update

Hej!
sorry för dålig uppdatering men glömde helt bort bloggen igår :P
men som sagt på fredagen hade jag träningen och rindning. träningen gick väll okej och på ridning gick det super big ben hoppade skit bra och det kändes helt rätt.
Idag har jag varit funktionär i stallet för stor hästarna. Fick typ damp ibland när vissa ryttare inte lyssna på en och gjorde en till en slav på framhoppning men sånt händer på tävlingar.
Imorgon ska ju jag tävla på big ben och jag ska hoppa LD+5 och ska alltså hoppa 85 cm för folk som inte vet.
Vi får väll hoppas att jag blir placerad som jag blev förra gången jag tävla.
Nu ska jag smörja min grejer så de glänser och sen ska jag vila så mkt so möljigt för att kunna vara pigg tills imorgon.


Jag och Big Ben på en tävling för ett år sen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0