Sorrry

Hej
I Know jag har inte skrivit på länge men de här dagarna har varit tråkiga och inget att skrivea om så ja ni fattar.
Men idag fick jag min mens (bajs) och jag spydde!!! det var typ tio år sedan jag spydde och det komiska med allt så spydde jag ute när jag skulle gå på en promenad för att få frisk luft och sånt.
Nu mår jag mycket bättre så ni behöver inte oroa er för mig.
Imorgon ska jag och milla hålla en gympalektion för tvåorna och det ska bli kul men stefan sa att de var jobbiga men jag känner en i den klassen så hoppas det går bättre då
Håller på att kolla på top model allstar och ska fortsätta med det så byye


Saaaaknar dig som faan!!! </3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0