Valborgmässoafton

Nu ska jag skriva om kvällen igår.
Jag mötte milla, linnea och ibbe vid sex och då så tog vi bussen till storgatan och sen gick vi till en pizzeria och åt och hade det skoj. Efter det gick vi till skytte och hängde runt lite där sen så mötte vi matilda och hon skulle gå och möta michael och några till så jag följde med sen så var jag med linnea och dem igen. Vid typ tio gick jag med mattis och michael till solna c för de skulle möta sirwan. Efter det gick vi tillbaka och då gick vi till ett ställe med mkt folk och då gick linnea och dem hem så jag hängde med dom andra. vi var inte så länge i backen så vi gick ner igen och värmde oss vid brasan och snacka lite men lite senare så gick typ alla hem så då var det bara jag, sirwan och michael kvar vi brasan men efter typ ett tag så åkte jag hem med tuben och michael och sirwan åkte nån annanstans.


här har ni en bild på mig och sirwan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0